Mailroom | Copy General
Jesteś tutaj:Copy GeneralOfertaDla biznesuMailroom

Mailroom

Dzięki Mailroom ograniczysz wydatki związane z prowadzeniem i organizacją korespondencji z klientem.

Oprócz optymalizacji funkcjonowania biur, zajmujemy się również usprawnianiem procesów towarzyszących. W ten sposób udaje się znacznie ograniczyć wydatki związane z obiegiem dokumentów w firmie i pozostałych oddziałach.

Niskie opłaty pocztowe

Dzięki korzystnym warunkom współpracy z Pocztą Polską jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom bardzo atrakcyjne zniżki na opłaty pocztowe. W ciągu roku mogą być to oszczędności rzędu dziesiątek, a nawet setek tysięcy złotych.

Zadbamy o:

  • kompleksową obsługę przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej poczty firmowej
  • codzienne segregowanie przesyłek przychodzących i doręczenie ich adresatom
  • wewnętrzny obieg papierowych i elektronicznych dokumentów w firmie
  • obsługę Mailroom’u

Jakie są główne zalety usługi?

  • redukcja wydatków na opłaty pocztowe
  • przejrzysty monitoring działania Mailroom’u
  • monitoring wydatków na opłaty pocztowe
  • możliwość pracy z papierowymi i elektronicznymi dokumentami
  • jednorodny sposób ewidencjonowania wszystkich przesyłek

Przygotujemy koncepcję

Na podstawie przeprowadzonej w Twojej firmie analizy przygotujemy efektywną i kompleksową koncepcję organizacji dokumentów, a następnie przystąpimy do optymalizacji wewnętrznego obiegu korespondencji w biurze oraz w pozostałych oddziałach firmy.

Definiujemy procesy

Szczegółowo zdefiniujemy nowe procesy i wpiszemy je do diagramów rozwojowych. W ten sposób Twoi pracownicy będą mieć wytyczne dotyczące obsługi wszystkich rodzajów przesyłek.

Sterujemy obiegiem dokumentów

Częściowo zautomatyzujemy procesy związane z kierowaniem obiegu dokumentów w firmie, co umożliwi wydajną i bezpieczną obsługę korespondencji oraz skuteczną kontrolę nad obiegiem dokumentów.

Pracujemy z dokumentami elektronicznymi i papierowymi

Umiemy pracować zarówno z papierowymi jak i elektronicznymi dokumentami. W razie potrzeby możemy przejść z dokumentów papierowych na elektroniczne.

Dostarczamy reporting

Regularne i szczegółowe sprawozdania umożliwią Ci łatwą monitoring obiegu dokumentów w firmie, np. w liczbie przyjętych i wysłanych przesyłek, wydatkach na opłaty pocztowe (w poszczególnych oddziałach), a także w innych statystykach. 

Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies w celu możliwości logowania się na stronie, dopasowania ustawień oraz do celów statystycznych. Aby dowiedzieć się więcej informacji kliknij tutaj.

zamknąć