Skanowanie i archiwizacja | Copy General
Jesteś tutaj:Copy GeneralOfertaDla biznesuSkanowanie i archiwizacja

Skanowanie i archiwizacja

Kompleksowe centrum skanowania z możliwością dystrybucji dokumentów

Otrzymujesz od swoich klientów i partnerów handlowych ogromną ilość korespondencji i papierowych dokumentów?

W ramach świadczonych przez nas usług oferujemy skanowanie i zapewniamy łatwy dostęp do dowolnego dokumentu w stworzonej elektronicznej bazie danych.

Przygotowujemy koncepcje archiwizacji dokumentów oraz organizujemy centra produkcyjne w firmach (samodzielne lub jako część mailroomu). Zajmujemy się także skanowaniem i dystrybucją dokumentów.

Archiwizujemy oryginalne dokumenty dowolnego formatu.

Zawsze indywidualne rozwiązania

Nie stosujemy tych samych rozwiązań dla wszystkich. Centrum skanowania i konkretne rozwiązania archiwizacji dostosowujemy do realnych potrzeb danej firmy i włączamy je do jej wewnętrznych procesów.

Jakie są główne zalety usługi?

  • Kompleksowość – zajmiemy się wszystkimi aspektami projektu. Zadbamy o przywiezienie dokumentów, ich skanowanie, indeksowanie i archiwizację.
  • Szybkość – wykorzystanie cyfrowej bazy danych dokumentów znacząco przyspieszy ich obieg w firmie. Pracownicy nie muszą czekać na papierowe dokumenty, dzięki czemu praca przebiega sprawniej.
  • Dostępność – zeskanowany dokument jest do dyspozycji dla wszystkich pracowników firmy, bez względu na to, czy mają swoje biuro w Warszawie, Moskwie czy w Nowym Jorku.
  • Doradztwo – przygotujemy dla Ciebie praktyczną koncepcję skanowania, tzn. które dokumenty skanować, a których nie, jakie należy wybrać indeksy, jak segregować materiał itd. 

Cały proces zaczyna się od zwiezienia dokumentów. Następnie przeprowadzana jest digitalizacja. Potem do każdego dokumentu przydzielany jest odpowiedni indeks. Tak przygotowane dokumenty są katalogowane w systemach IT, a oryginały są archiwizowane fizycznie.

Koncepcja usługi

Forma, w jakiej realizowana jest usługa, uwzględnia wewnętrzne procesy Twojej firmy oraz konkretne potrzeby dotyczące archiwizowania dokumentów. Zawsze jesteśmy przygotowani do wprowadzenia zmian w rozwiązaniu, które proponujemy..

Przygotowanie centrum

Na Twoje życzenie dokonamy zakupu urządzeń oraz oprogramowania, a następnie zainstalujemy je w Twojej firmie. Zadbamy o właściwe nastawienie urządzeń, ich serwis oraz przeszkolimy pracowników do ich obsługi.

Codzienna eksploatacja

Zadbamy o wszystkie procesy związane z archiwizacją dokumentów, tj. ich zbiorem, skanowaniem, indeksowaniem, archiwizacją papierowych dokumentów. Zajmiemy się wymaganymi naprawami urządzeń i dostarczymy wykwalifikowany personel.

Regularny reporting

Każdego miesiąca przygotujemy szczegółowy raport dotyczący usługi. Dostarczymy Ci aktualne sprawozdanie na temat wszystkich czynności w ramach usługi i obiegu dokumentów w Twojej firmie.

Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies w celu możliwości logowania się na stronie, dopasowania ustawień oraz do celów statystycznych. Aby dowiedzieć się więcej informacji kliknij tutaj.

zamknąć